Uusi hoitotarvikkeiden sähköinen tilauslomake on otettu käyttöön – helpottaa tilaamista

Hoitotarvikkeita voi nyt tilata uuden sähköisen tilauslomakkeen avulla, mikä tuo monia hyötyjä asiakkaille ja helpottaa tilauksen tekemistä. Uusi tilauslomake vaatii vahvan tunnistautumisen pankkitunnuksilla, VRK-kortilla tai mobiilivarmenteella.   

Hoitotarvikkeiden uusi sähköinen tilauslomake ei korvaa aiempaa tilauslomaketta, vaan on vaihtoehto aiemmin käytetylle, ei tunnistautumista vaatineelle, sähköiselle tilauslomakkeelle.  

Uuden sähköisen tilauslomakkeen hyödyt 

Uuden hoitotarvikkeiden sähköisen tilauslomakkeen täyttäminen on aiempaa nopeampaa ja helpompaa, koska vanhan tilauksen tuotetietoja on mahdollista käyttää uuden tilauksen pohjana. Uutta on myös se, että tilauksen käsittelyvaiheista voi halutessaan saada tietoa tilaajan sähköpostiin. Hoitotarvikkeiden puolesta-asiointi onnistuu myös helposti puolesta-asioijan omilla pankkitunnuksilla.   

Hoitotarvikkeita pääsee tilaamaan uudella sähköisellä tilauslomakkeella nettisivuiltamme www.keusote.fi/hoitotarvikkeet löytyvän linkin kautta. Nettisivuilta löytyy lisäksi tarkemmat ohjeet hoitotarviketilauksen tekemiseen.  

Hoitotarvikkeita voi edelleen tilata myös aiemmin käytetyin tilaustavoin: sähköisellä tilauslomakkeella, joka ei vaadi tunnistautumista sekä puhelimitse p. 019 2260 201. Myös näistä löytyy lisätietoa nettisivuiltamme www.keusote.fi/hoitotarvikkeet.